מדיניות החזרות

מדיניות ההחזרות ב- Melo

אנחנו ב-melo מכבדים את רצונך ומאפשרים לך להחזיר, מכל סיבה שהיא, כל מוצר* שנקנה דרכנו תוך 100 ימים מיום קבלת המוצר ובתנאי שהוא עדיין באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש

איך מחזירים מוצר ל-melo?

  • שולחים מייל ל-returns@melo.co.il או ע״י מילוי טופס צור קשר, מציינים את מספר ההזמנה, סיבת ההחזרה ופירוט המוצרים להחזרה - חשוב מאוד לשמור
    את חשבונית הקניה או את מייל אישור ההזמנה לטובת ביצוע ההחזר
  • ממתינים להנחיות במייל מאיתנו לאריזה ושליחה למחסני melo
  • לאחר החזרת המוצרים תוחזר מלוא התמורה ששילמת או שנבטל את חיובך, ההחזר יהיה לחשבון באתר לשימוש לקניה חוזרת (ניתן לבקש מראש החזר ישירות
    לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה)
  • ההחזר יתבצע תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר במחסני melo
  • חשוב לדעת: בעת החזרת מוצר לא יתקבל זיכוי כספי בגין דמי המשלוח (למעט במקרה של פגם במוצר). כמו כן melo שומרת לעצמה את הזכות לחייב אותך בדמי
    הביטול ובעלות הסליקה המותרים עפ״י חוק הגנת הצרכן

אנחנו ב-melo עושים כל מאמץ לספק לך שירות איכותי מרגע ביצוע ההזמנה ועד לאיסופה. באם קיבלת מוצר פגום/שבור/תקול צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל service@melo.co.il

* למעט מוצרים אותם לא ניתן להחזיר עפ״י חוק, כגון מזון תינוקות, תרופות ותוספי תזונה, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח, הלבשה תחתונה, בגדי ים ומוצרים
שעלותם פחותה מ-50 ש"ח

* לא ניתן להחזיר מוצרים שפג תוקפם, גם אם טרם נעשה בהם שימוש