איך מחזירים חבילה

איך מחזירים מוצר ל- Melo

  • שולחים מייל ל-returns@melo.co.il או ע״י מילוי טופס צור קשר, מציינים את מספר ההזמנה, סיבת ההחזרה ופירוט המוצרים להחזרה - חשוב מאוד לשמור
    את חשבונית הקניה או את מייל אישור ההזמנה לטובת ביצוע ההחזר
  • ממתינים להנחיות במייל מאיתנו לאריזה ושליחה למחסני melo
  • לאחר החזרת המוצרים תוחזר מלוא התמורה ששילמת או שנבטל את חיובך, ההחזר יהיה לחשבון באתר לשימוש לקניה חוזרת (ניתן לבקש מראש החזר ישירות
    לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה)
  • ההחזר יתבצע תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר במחסני melo
  • חשוב לדעת: בעת החזרת מוצר לא יתקבל זיכוי כספי בגין דמי המשלוח (למעט במקרה של פגם במוצר). כמו כן melo שומרת לעצמה את הזכות לחייב אותך בדמי
    הביטול ובעלות הסליקה המותרים עפ״י חוק הגנת הצרכן


  • לחצו כאן למדיניות ההחזרות המלאה